جدیدترین مطالب
آشنایی با هتل‌های مطرح کیش
یوآل

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری کشورمان، جزیره کیش است و قطعاً برای اقامت راحت و لذت بخش در این جزیره باید در هتل های 5 ستاره کیش اقامت کنید. در اینجا قصد داریم با زیباترین و جذاب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شویم.

هتل داخلی
پیشنهاداتی در زمان گم شدن چمدان در پرواز خارجی
الناز حقیقی

شاید برای شما و یا دوستان و اطرافیانتان پیش آمده باشد که چمدان را در فرودگاه گم کنید.زمان گم شدن چمدان در پرواز خارجی به دفاتر اشیاء گم شده یا اطلاعات فرودگاه مراجعه نمایید. ایرلاین موظف است طبق قوانین و مقررات خود یا چمدان را برای شما پیدا...

پرواز خارجی هتل داخلی هتل خارجی گردشگری
آشنایی با انواع اتاق‌ ها و اصطلاحات مربوط به هتل
یوآل

اگر قصد رزرو هتل برای سفر به ویژه سفرهای خارجی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری ابتدا با انواع اتاق‌ ها و اصطلاحات مربوط به هتل آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا رزرو بی دردسر و موفقی داشته باشید. در این مطلب سعی می‌کنیم شما را با انواع اتاق‌ها و همچنین اصطلاحات مهمی‌که لازم است در مورد هتل بدانید، آشنا کنیم.

هتل داخلی هتل خارجی
آشنایی با مجلل‌ترین هتل‌های ایران
الناز حقیقی

تقریباً تمام نقاط ایران دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی هستند و به همین دلیل شما در شهرهای بزرگ لوکس ترین هتل‌ها را مشاهده می‌کنید. در واقع جذاب‌ترین هتل‌های ایران محدود به شهر تهران و چند شهر دیگر نیستند. در ادامه قصد داریم با مهمترین و زیباترین هتل‌های ایران بیشتر آشنا شویم.

هتل داخلی
آشنایی با هتل بوتیک

بوتیک هتل از زیرمجموعه انواع اقامتگاه ها است. این واژه از اوایل دهه ?? ابتدا در آمریکا و انگلستان رایج شد.بوتیک هتل از آن زمان طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد.

هتل داخلی هتل خارجی
همه چیز درباره نیم شارژ هتل
یوآل

مطمئناً به خوبی می‌دانید که در تمام هتل‌های جهان یک قانون مشترک وجود دارد. اتاق‌های هتل در ساعت 14 عصر به مسافر جدید تحویل داده می‌شود و در ساعت12 ظهر از مسافر تحویل گرفته می‌شود.در این شرایط نیم شارژ هتل می‌تواند به مسافران کمک کند. قانون نیم شارژ هتل یکی از قوانین جالب برای اقامت کوتاه مدت در هتل‌ها می‌باشد. بررسی این قانون می‌تواند اطلاعات جالبی در اختیار شما بگذارد.

هتل داخلی هتل خارجی گردشگری